maanantai 6. heinäkuuta 2015

Ensimmäinen kuukausi takana

Kivaa, saan ensimmäisen vierailijan sunnuntaina kun Anu-sisko tulee lomailemaan tänne pariksi viikkoa. Johan täällä on kuukausi vietettykin. Huomenna olisi tarkoitus mennä MTV:n ilmaiskonserttiin Valletan viereen. Mitä olen ymmärtänyt niin konsertti vetää helposti 50000 kävijää. Kaaos siis odotettavissa. 

Saan muuten ensimmäisen vierailijankin sunnuntaina, kun Anu-sisko pakenee Suomen pakkasia taattuun helteeseen ja aurinkoon. Anu pääsee sisutamaan mun kämpän sillä aikaa kun mä olen töissä :D

Tuli sitten viikonloppu maattua "rannalla" eli rantakallioilla, tässä mun lähellä kun ei hiekkarantaa ole, mutta rantakallioista tehty ranta kylläkin. Pikkuhiljaa alkaa saamaan väriä, ettei näytä ihan valkoiselta :D

Viime viikonloppuna seikkailin saksalaisen kaverini kanssa Cominon saarella ja käytiin katsomassa onko Blue Laguun eli sininen laguuni nimensä mukaisesti sininen. Lopputulos oli, että kyllä on. En ole varmaan koskaan aikaisemmin nähnyt niin turkoosia ja kirkasta vettä kun laguunissa oli. Matka-aika oli vain käsittämättömän pitkä. Okei, Malta on 27km pitkä ja 14km leveä, joten bussimatka oli ehkä hieman alle 20km, joka normaalisti menee noin 20min autolla. Täällä, siihen meni 1h10min. Yksi päätie joka vie pohjoiseen, ruuhkaa siis odottettavissa aina. Bussimatkan jälkeen tuli ottaa vielä lautta saarelle. Kaikki oli kyllä sen arvoista.

Ei muutakuin seuravaan kertaan taas :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti